متن آهنگ مهرگان(ناصر نظر)
نوشته شده توسط : magy
باز
پا به پاي مهرگان
كوه و دشت بيكرانه
باز
زير باد و باران
با
خنده هاي كودكانه
كودكان اين جهان بياييد
نغمه هاي بيكران سراييد
 
نغمه سر دهيم مثل بلبل بر درختان
پر گشاييم مثل طوقي در آسمان
گرم و تازه چون شقايق پاي دره ها
ره نورديم مثل قايق تا بيكران
 
مثل بارون روي جنگل بباريم
مثل خورشيد روي دريا بتابيم
مثل آهو توي صحرا بتازيم
مثل دريا رنگ آبي بسازيم
 
كودكان اين جهان بياييد
نغمه هاي بيكران بياييد
 
مثل چشمه سر زنيم ما از دل زمين
مثل جويبار مي رويم تا رود دلنشين
مثل يك رود ره سپاريم تا دريا
مثل دريا مي رويم تا بيكرانه ها
 
من سفيدم
مثل مهتاب
روي دنيا
مي تراوم
 
من سياهم
مثل كهكشان
در ميان شب 
مي خرامم
 
من زردم 
مثل خورشيد
تا به كهكشان 
مي روم من
 
من سرخم
مثل آتش 
گرم و روشن
مي شوم من

 





:: موضوعات مرتبط: متن آهنگ هاي كودكانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: